thentonow.blogg.se

2013-04-07
12:46:26

Bästa och sämsta enligt mig

Jag tänkte berätta mina favorit artister och mina sämsta artister.


Jag börjar med bästa SÅKLART tycker jag att One Direction är bäst.
Andra artister jag gillar är Olly Murs,Ed Sheeran,Carly Rae Jepsen, Nicki Minaj , Katy Perry och massa andra

Jag är directioner för
.Jag älskar deras musik den gör än glad och man börjar nästan gråta av Little things.
. De är snygga
.Det är kul att se hur de är galna och har kul tillsammans .
. Mycket mer saker såklart men om jag sa allt skulle ni inte orka läsa allt.



Vrf jag är Olly Murs fan
.Nu är jag ju inte så stort fan så jag vet vad hans fans heter jag har typ lyssnat på 3 låtar och tyckt han va bra.
.Jag tycker de låtar jag lyssnat på är bra
. Han är kompis med One Direction


Vrf jag är Ed Sheeran fan
.Jag har typ bara lyssnat på en låt och tyckt han va bra
.Han är kompis med One Direction

Vrf jag är Carly Rae Jepsen fan
. Hon är min favvo tjej artist
.Hennes låtar är jätte bra
.Jag älskar speciellt Good time

Vrf jag är Nicki Minaj fan
.Hennes låtar är bra
.Hon är cool och vågar visa vem hon är

Vrf jag är Katy Perry fan
.Hennes låtar är bra
.Hon vågar visa att hon är färgglada och galna Katy Perry




Nu till dom artister jag inte gillar Taylor Swift,Justin Bieber, Jedward och The wanted .

Vrf jag inte gillar Taylor Swift
.Hon sjunger bra och så men det är hennes personlighet jag inte gillar.
.Hon står och sjunger dumma saker till Harry framför honom
.asså fatta jag vet att hon tar ut sina känslor på att sjunga dumma saker till folk , men det får räcka snart.
.Skulle inte du bli ledsen om hon gjorde så mot dig.
.Trots allt va att de gjorde slut hennes fel och det va hon som gjorde slut.
.Hon får pengar för att göra folk ledsna .


Vrf jag inte gillar Justin Bieber
.Jag har inget imot honom personligen utan jag har mest imot hans sång.
.retas om honom gör jag mest för att reta Gabbi haha.
.Jag skulle gärna bli kompis med honom om han är snäll eftersom han är bra vän med One Direction
.Men jag kommer nog aldrig gilla hans musik.
. Men det är klart att jag inte vill bli kompis med honom , men skulle vi bli det är det OK
. Sen är han nt så snygg heller


Vrf jag inte gillar Jedward
.Samma som med Justin det är musiken jag inte gillar
.Samma sak som Justin exakt där utom att de inte är kompis med 1D

Vrf jag inte gillar The wanted
.Jag har aldrig hört dom
.Jag tycker inte om personligheten
.så kaxiga mot 1D bara vi va först och vi är bäst och mycket bättre än 1D
Ja säkert ... (Ironisk )

Men de va det så om ni gillar nån som inte jag gillar så ta inte illa upp. Ni får gilla de ni vill det här var bara vad jag tyckte. Jag kanske har fel vem vet men.. Hej då ///Dani


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: