thentonow.blogg.se

2013-04-27
00:09:02

Dagarna

Hej!!! I onsdags så var jag hos frisören och gjorde ljusa slingor:) Jag har gjort det en gång innan men dom har försvunnit . Ja men slingorna blir ljusare ju mer solen lyser på dom .igår så hade vi Medeltidsdag i skolan . Vi fick va i olika byar jag blev lottad i samma grupp som Gabbi:) Man fick göra kors , rita , göra mynta påsar och mer.Maten var jätte äcklig , brödet smaka lakrits och jag avskyr lakrits . B klassen fick alla fall ha med sig choklad i smyg haha ( asså vi) .När vi skulle köra ett spel så slog mitt lag rekord av alla på medeltidsdagen och vi va typ 80 stycken .I mitt lag på det va det jag,Gabbi och två andra kompisar.Idag fick jag gå hem tidtagare från skolan eftersom jag skulle vaccineras för resan , men jag va den ända i familjen som slapp för jag redan tagit den sprutan. WOOOHOOO. När jag kom hem va jag med Hannah på tivolit i vår stad.Det var jätte dyrt vi hade 100 kr och kunde bara köpa 2 kuponger . Vi ville åka den bästa men den kosta 2 kuponger och vi ville inte bara åka 1 karusell . Det va jätte kul när vi åkt karusellerna så köpte vi blå sockervadd .Vi blev jätte kladdiga och va tvungna att tvätta oss , men toaletterna där hade det var folk inne i en halvtimme som aldrig kom ut.När vi inte kom in där så gick vi längre bort där stod det att toaletterna var stängda för säsongen :(Sen gick vi ännu längre bort och där kosta toaletten 5 kr och vi hade inte 1 kr kvar. Efter ett tag kom det några som skulle på toa och betala åt oss !!!Vad bra att det finns såna människor!!!!När vi varit på tivolit så åkte vi hem till Hannah och där hade vi jätte kul. Det hände
Ps. Vet ni att Hannah kanske ska börja blogga här tre bästa vänner då!!!!
////Dani


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: