thentonow.blogg.se

2013-04-16
23:55:48

Igår och idag

Igår i skolan så när jag , Hannah och Thilie skulle ställa oss på en sten där det var vatten omkring så ramla alla tre ner i vattnet . Tänk inte ens tanken att skratta.Vi blev jätte blöta och vi gick till vår lärare och berätta .Gissa vad han sa han sa att vi skulle ta av oss alla blöta kläder och sitta så och läsa i lärarrummet .Vi låste och det var en lapp på dörren där det stod att man inte fick komma in. Jag fick ha min hoodie på mig och underkläder såklart !!! INGET MER:O. Ja men vi la inte de blöta kläderna i torkskåpet .Efter ett tag knacka det på dörren och undra vem det va och en lärare svara och hon fick komma in.Hon kom in och efter henne kom tre tjejer in från klassen bredvid in (det blir värre) . Gissa vem som mer kom in en kille från klassen bredvid.EN KILLE OMG!!! Jag sprang direkt och gömde mig där torkskåpet var och gissa vad som hände då??? Han och de andra skulle tydligen hänga upp saker i torkskåpet och de såg mig där:O. Jag sprang snabbt ut och gömde mig under skrivbordet . Hannah gömde sig bakom dörren men man såg hur killen kolla på henne på sidan där man kunde se henne väl .Thilie satt på en stol med bara en handduk på sig!!! Efter det kom en annan lärare in och sa att allt var torrt och gav oss det men det var fortfarande jätte blött .Vi gick tillslut till klassrummet i blöta kläder . Mina converse var bruna och blöta (dom är egentligen vita).När jag skulle hem ville jag Inte gå barfota hem eftersom min converse var blöta så jag ringde pappa.Hon kom och hämta mig fast han har var tvungen att ta vår gamla bil eftersom jag var blöt (han är as rädd om vår nya bil).Ja det var nog typ det som hände.Idag har jag bara gott i tråkiga skolan :(. Typ det.Imorgon ska jag va med Hannah .Herrå


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: