thentonow.blogg.se

2013-04-11
22:43:39

Dagen

Som sagt av Gabbi så har skoldagen varit ganska dålig.Ja det löste sig alla fall idag . Efter skolan skulle jag ner och hämta Marcus och då så gick jag upp och hämta honom där han va med Gabbi,Sylwia och Thilie (mina kompisar). Sen kom pappa hem från Stockholm idag och när mamma kom hem från jobbet gav hon mig världens bästa bok!!! Ja det va typ det som hände idag. Anledningen till att jag inte blogg igår var för jag inte hann . Jag sa ju att jag skulle lägga upp videon när Harry sjunger Taylor , men får göra det imorgon . Jag har lite goda nyheter om Det där men det får ni veta imorgon.Nu funkar det inte att lägga upp en bild på boken , men det är en 1D bok . Får försöka lägga upp bilden imorgon.///Dani


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: