thentonow.blogg.se

2013-04-11
15:55:35

Dagen
idag så har jag varit i skolan och där hade vi engelska och sen gick vi till biblioteket och jag lånade två klara-böker. Sen så hade vi biologi och sen så gick vi och åt. Vi fick potatisbullar alternativ rätten var köttsoppa. A och efter maten så hade vi rast och då när vi kom upp till vår klass så kom typ 10 personer och sa att vi skulle gå och träffa läraren och prata för att en av våra kompisar hade sagt till läraren att vi inte tyckte att Yohio va snygg och vår lärare sa att hon är lite känslig men det tycker inte vi så jag började jag och en till börja se lite ledsna ut för jag är inte bra och hantera press a i allafall så fick vi gå ut lite senare och då börja alla gråta alltså alla vi va med Hannah,Danni,Jag och Thilie så vi satt där inne och grät och alla undrade vad som hade hänt och det var killarna som frågade och frågade hela tiden och till slut så blev vår lärare så trött på killarna så dem fick gå ut och spela bandy och då va det bara tjejer kvar a och vi pratade om det här och så fick dem andra tjejerna också gå ut så vi va bara fem kvar det var hon som hade sagt till och dem andra jag nämnde förut a och då så grät Danni,Hannah och jag så mycket att vi fick gå ut och gå i 10 minuter fast det hjälpte inte fadt när vi gick ut så frågade killarna igen vad är det igentligen och vi tre sa ledset sluta fråga hela tiden och gick in i skogen och så kom killarna och kollade på oss där med så vi gick runt och pratade och så gick vi in igen och så hade vi bild och vi fick måla manga och jag tyckte min blev ganska bra och dem andra blev också bra och så slutade vi efter bilden och så stog 4 av oss och pratade tills klockan var 15:05 aa och nu så gör jag ju ingenting så va min dag och det sämsta va att min hamster dog igår saknar dig love
/// Gabbi



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: