thentonow.blogg.se

2013-04-09
21:59:52

"I'm in love with you Taylor Swift"

På One Directions konsert den 8 april så händer en sak när 1D sjunger Little Things . När det är Harrys tur att sjunga sjunger han "I'm in love with you, och sen lägger han till Taylor swift, och fortsätter and all these little things"."I'm in love with you, Taylor swift, and all these little things". Man hör detta tydligt. Många tror att det är Niall eller Louis som vill skoja , men de som kollat noga har set att Harrys mun rörde sig.Jag vet inte vad jag ska tro , men det verkar nog uppenbart nu att det va Harry som sjöng det. Det låter som Harry , men jag vill ändå inte veta av mer av henne . Harry vad ger du dig in på , låt inte Taylor såra dig igen när ni gör slut. Även om Taylor sjöng att hon aldrig mer vill bli ihop med honom , så tror jag nog att det tyvärr finns en stor chans att de blir ihop igen. Om de blir ihop igen vill jag att när det gör slut att de fortfarande är vänner då så hon inte fortsätter säga dumma saker om min stackars Harry.Jag lägger upp videon på när han sjunger det imorgon///Dani


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: