thentonow.blogg.se

2013-04-02
23:22:00

Resa!!!! och dagen
Hallo!!! I juni så kommer jag åka bort så jag kommer NOG inte hinna blogga då. Är ni nyfikna på vart jag ska åka så..... Först KÖPENHAMN (Danmark) sen LONDON (England) sen NEW YORK (USA) sen PUERTO RICO (vet inte vilken stad ) sen CARACAS (Venezuela) sen COMANA (Venezuela) sen MIAMI (USA) sen LONDON "igen" (England) sen KÖPENHAMN "igen" (Danmark) och sist det tråkigaste HEM :( (Sverige) Jag kommer vara borta i en månad och en "dag". Så då får ni nöja er med Gabbi "OM" jag inte lyckas skriva på hotellrummet . Jag vet att det blev lite förmånga "SEN" SORRY Men inatt sov jag över med min bästis Hannah och idag va vi i stan tillsammans med vår kompis Eve (Evelina). Vi åt pizza inne i stan . Jag delade en pizza med Hannah eftersom Eve inte ville ha pizza . Jag drack coca cola och Hannah drack fanta . Eve ville inte ha någon dricka för att hon inte va törstig , men för att inte va törstig drack hon rätt mycket utav våra drickor haha.Sen gick vi och fika och alla tre tog dummlepaj ( börjar bli sugen igen) . Varken jag eller hannah orkade hela biten så Eve fick äta upp det som va kvar. Jag var såklart den enda som inte köpte något , för den boken jag ville ha var slut ( Vi älskar One Direction) men jag reserverade den. Jag längtar tills deras nya bok kommer ut , men i alla fall Hannah köpte en väska och Eve mönstrade papper som hon behövde till nått . Men goodbye //// Dani

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: